Onsdag 090121

Har precis varit och ätit den stora, långa och goda frukosten nere i buffén :) Proppmätt! Nu ska jag plugga innan jag drar och möter A för att få indexen signerade, och sen gå på en föreläsning av prof. Paul Weindling från Oxford Brookes University, som ska berätta om "Human Experiments and Nazi Genocide". Det ska bli riktigt intressant. Han har egentligen två föreläsningar, förutom denna även "The Problem of Race", men man har ju inte tid att sitta på föreläsningar hela dagen. Jag och A ska väl förhöra varann idag också, så att vi är riktigt förberedda inför imorgon. Det är ju en sak att läsa om nånting och fatta, och att sen redogöra för det. 

Igår hann jag inte med nån träning, satt och lärde mig struphuvudets detaljer igen. Än är jag inte nervös, men jag vet att imorgon blir det kris :P  Man kan inte längre rycka på axlarna åt proven (iofs har jag väl aldrig gjort det men..), det här är dödligt allvar. Ett snedsteg får såna stora konsekvenser. 

Har inte hunnit att lägga in helgens bilder, men här är en på kören i kyrkan.



E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0