Måndag 090105

Snacka om att det är kaaaallt ute!! -9 visar datorn. Kylan tränger liksom in genom huden och in i allt som man ska kunna i anatomin. Den ja.. Kom nyss tillbaks från anatomi classes. Det låg armar på britsarna på vilka vi skulle hitta framförallt nerver men även blodådror och muskler, och runt om i den stora salen hängde stora målade planscher. Var ska man börja, liksom.. Hursomhelst lärde jag mig branchial plexus idag. Men nu vet jag inte vad jag ska göra... Först ta nåt att äta. Sen sätta igång med domedagsuppgifterna. Hur ska det här gå? Jag undrar verkligen. 

E.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Elisabet. Den 05.01.2009 är en måndag och inte en tisdag. Kram; /J

2009-01-06 @ 19:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0