Tisdag 090113

Hah, jag fick just veta att 8 pers av 40 hade klarat provet igår. Bland tandläkarna var det 4 av typ 13. Haha.. wow, det är ju ingenting! Shit.. Undrar vad jag fick för poäng.. om det var långt ifrån 80 som är pass-gränsen. Nu blir det råplugg varje dag. Ska lära mig alla aminosyror innan jag drar och kollar resultatet, får några papper påskrivna på English Division-kontoret, och sen drar vidare till psykologin. Jaha.. Anatomiprov på måndag alltså.. Och kemiprov jag vet inte när. Nu på fredag eller nästa. Hoppas nästa!

Andra Avenyn stod för frukostunderhållningen idag. Skratt och tårar. Vad spännande det var! Och jag såg ett nytt namn på listan över skådespelare. Ingen mindre än självaste Björn Gustafsson. Vad ska han göra där? haha, blir kul att se!

Såg en bit av Juno igår. Ellen Page är ju så söt där! Tuff men ändå mjuk på nåt sätt  :P  Och så kul att både Junos och killens familj har nån mindre entusiastisk kommentar av deras val av varandra. 

E.

Kommentarer
Postat av: ANNA

Duvet väl att det finns två Björn Gustafsson, olika generationer!

2009-01-13 @ 11:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0