Tisdag 090120

Fan, jag klarade det inte. Det blir alltså muntligt omprov på torsdag. Två dagar på mig att plugga. Och jag måste boka om mitt flyg. Kan ju inte ha kemin på fredag för jag hinner inte plugga till det och skulle bara faila igen. Man kan ju göra kemiprovet torsdagen den 12e februari, och eftersom det inte går nåt flyg från Sthlm till Wroclaw på onsdagen utan på tisdagen, så blir det 4 dagar mindre hemma. Va trååååkigt!!! :( 

Jag har två saker att va nöjd för idag, ändå. Var hos frisören som klippte en lite "kortare" men fin frisyr (de där 4-5 cm jag sa i början att hon skulle ta, blev ju mer än så..) och satte i nån inpackning och sen nåt repair-medel. Igår kväll kom jag på att mamma kommer idag och att jag ska åka till hennes hotell, och plugga förstås. Men om man pluggar bra några timmar så kan man ju som belöning få smita ner till gymmet :)  

Annars... finns det väl inte så mkt att säga. De deprimerande svarta fåglarna har som vanligt belägrat träden här utanför. Det är mörkt, grått, regnigt, halt och slaskigt - precis så man inte vill ha det. 


E.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0