Torsdag 090115

Dagarna snubblar fram. Redan torsdag och 9 dagar kvar tills man drar hem. Verkar så iaf. 

Igår var jag och tränade. Det hårdaste passet de har på det där stället tror jag. Kul var det :)  Jag var ju "ledig" igår. Hade inga lektioner men desto mer att plugga. Bestämde mig för att inte gå och lägga mig förrän jag lärt mig hela larynx. Det funkade! Nu sitter jag och repeterar musklerna. Det är så kul när man inser samband och helheter. Alla delar som samarbetar för att vi ska få fram lite ljud. Högst användbart förstås. 

Kemiprovet är nästa fredag, så nu kan man "lugnt" koncentrera sig på anatomin. Jag åker till mormor och morfar i helgen. Äter god mat och njuter av bekvämligheten. På lördag ska morfar sjunga med sin kör i kyrkan (tror jag det var), och jag och mormor ska säkert dit och lyssna. Har inte varit i Opole på länge, bara tågstationen räknas ju inte. 

Haha, som jag sa förut om bilar som sladdade med flit på svängen här utanför... Det är okej om man har en mindre bil men, hahah, inte med en stor, tung och otymplig Ford kombi/herrgårsmodell eller vad de nu heter.

Förresten Oskar! Jag såg nyss en fågel flyga förbi med två cigg i munnen! Se!!! Om den kan göra så med cigaretter så klart att den kan göra samma med ett tuggummi! Därför: spotta aldrig ett tuggummi på marken. Herregud, kan det va så svårt att låta bli?






Klart slut.

E.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pinnar är inte cigaretter

2009-01-15 @ 20:51:43
Postat av: Anonym

Pinnar är inte cigaretter

2009-01-15 @ 21:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0