Torsdag 090122

Woho! :D Jag klarade det! Vilken otrolig lättnad! Jag var den tredje som gick in (bäst att gå in fort innan lärarn har tröttnat). Fick en fråga om radial nerve som jag inte klarade till 100 %. Blev så förvirrad som man blir när man sitter där i den pressade situationen. Jag glömde exakt hur stor del av baksidan av handen som är innerverad av just radial nerve, gissade fel. Då tog läraren en white board-penna och markerade gränsen på min hand. "Nu kommer du aldrig glömma det.". Haha :P  Sen fortsatte det med en fråga om thyroid cartilage. Inga problem. När han märkte att jag kunde, gick han vidare till frågan om musklerna till soft palate.. som tydligen heter gomsegel på svenska, såg jag nu. De hade jag läst mig namnen på imorse så inga problem. "Okey, you passed."  Passed.... sa han passed?? Ja det gjorde han! SEGER! Gick väl tankarna på ett ungefär, hehe :)

Men nu är jag så trött.. För första gången på länge länge kan jag sova hur länge jag vill. Yes! Godnatt!

E. 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh va kul att du klarade det! :) Vi får höras i veckan nån gång tycker jag. Ha det bra!

2009-01-24 @ 12:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0