Practical test - check!

Jag klarade det, lätt!!

Man gick in två och två till den schysste läraren, dvs generally. Han sa åt mig och A att sätta på sig handskar. Jag fick uppdraget att visa the ulnar nerve på någon av armarna som låg där. Den hade jag koll på. Sen pekade han på the brachial artery. No problem. :) Sen sa han: "Because you are the last ones and you are a bit tensed, and you got difficult questions, you passed." Jag och A kollade på varandra, sååå lättade! Vi tackade och så fort vi kom utanför generallys synfält hoppade vi av glädje. 

Imorgon är det dock kemiprov. Och frågan är vilken taktik man ska ha. Det verkar som att vissa tänker satsa på vissa delar så att de klarar dem för att göra de resterande på något senare prov. Men då är nästa fråga.. när kommer nästa prov? Är det under de där veckorna som man istället skulle kunna åka hem och ta det lugnt? Men har jag nåt val liksom. Som om jag skulle hinna lära mig allt nu, på sisådär 8 timmar. Det är ju iofs en del. Får se. Dessutom kanske det inte gör nåt om man skippar en retake för att istället göra den nån annan gång, det verkar ju verkligen inte som att det är så formella med det där, så som det är med anatomin.  

Men nu är det tyvärr dags för kemin.. ååååååh, efter ett sånt här plugg vill man ju inget hellre än att ta det lugnt. Och det kan man inte göra förrns måndag kväll. Då känner jag för att se Juno igen. 

För övrigt kan man ju inte annat än att beundra följande:



För övrigt #2, Eminem är ju riktigt grym. Förvånansvärt faktiskt. Visst man har ju hört vissa av hans låtar förr, men då lyssnade jag inte på texten som nu. Så lyssna noga.


E.

Kommentarer
Postat av: Anonym

My congratulation for your well done exam. I'm gladding with you!!! / J

2009-01-08 @ 22:39:16
Postat av: Anonym

Jag heter Bertil

2009-01-09 @ 20:22:08
Postat av: Anonym

Jag heter Sven

2009-01-09 @ 20:23:26
Postat av: Anonym

Jag heter Greger

2009-01-09 @ 20:24:09
Postat av: sania claus ★ MODEBLOGG

åhh jag är helt kär i moschinoklänningen!!

2010-02-18 @ 18:51:55
URL: http://www.saniaclaus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0