090721 Hemma

Då var man hemma igen efter en härlig Frankrikeresa som direkt följdes av en tripp till farmor och farfar i Värmland. Idag var dagen för "Harry Potter och halvblodsprinsen" som var riktigt riktigt bra! Traditionsenligt såg jag filmen med Laura :)  Liksom de andra HP-filmerna var även denna fylld av spänning, äventyr, kärlek, humor, hjältemod och vänskap, men denna hade faktiskt mer av kärlek än de andra - på gott och ont. Det gör filmen mer lättsam, samtidigt som det kanske blir lite för mycket då boken, som jag minns den, hade ett tyngre och dystrare sinne. Hursomhelst är det en film som måste ses.

Det blir lite bloggtorka nu på sommaren, man är hemma eller på resor och njuter av livet, medan bloggen glöms bort lite. Kanske kan lägga upp lite bilder då och då - enligt principen "en bild säger mer än tusen ord". 

Härnäst väntar ett par dagar hemma innan jag sätter mig på cykeln och trampar ner till Fyrudden med Johan. 

E. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

"jag sätter mig på cykeln och trampar ner till Fyrudden med Johan" NOT

2009-07-25 @ 12:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0