090723 Fyrudden

Då var man på Fyrudden, men vi kom inte hit på cykel utan valde istället att ta bussen på grund av vädret. Det får väl bli en cykeltur häromkring någon dag. Verkar som att vädret ändå bli ok imorgon så att man kan ta sig ett dopp även om jag kände på vattnet nere vid den lilla stranden och det var kallt. 

Jag har spelat lite the Sims 3 de senaste dagarna. Lyckats bygga ett fint hus och låtit ett ungt par flytta in :)  Spelet har ju sina nya finesser - man kan exempelvis vandra runt i staden och göra grejer där - men så himla imponerad är jag inte ändå. Kul är det i alla fall... ett tag.. tills man tröttnar :P  

Något annat jag också måste göra är att sätta igång med biologin. Jag tog t.o.m. med mig den lilla boken hit. 

Hursomhelst, det är sommarlov och det är såå härligt! :D



E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0