090731 Hemma

Awww, sista juli :(  En månad av sommarlovet har gått, men det är i princip 1,5 månader kvar om man inte räknar med praktiken. Kom hem från Fyrudden i onsdags. Var riktigt kul och mysigt där - skärgård, ängar, hav, båt, ridning, the sims 3, korsord, bastu, god mat, kanelbullar, en del sol och förstås ett trevligt sällskap, för att korta ner det hela. Här hemma har jag hunnit städa rummet, sätta upp studsmattan och bakat muffins.. på 2 dagar.. hmm.. Imorgon måste jag ta tag i biologin och läsa ett större antal sidor så att mitt samvete kommer i balans igen, för sen på söndag får vi gäster och i och med det en massa aktiviteter på schemat. 

 
E.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan flyga, jag är inte rädd

2009-08-02 @ 22:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0