Lördag 090613

Wow, redan 13e juni. Och ännu inget sommarlov. Men bara 2 veckor kvar! Plugg på gång, förstås. Igår tog vi en paus, jag och A, och gick till pasaz där vi åt lunch och kollade affärer. Har inte varit där på evigheter. Det var sol på vägen dit, men när vi skulle hem igen var det plötsligt spöregn. Så snabba väderomslag här. Jag kan väl inte direkt säga att vi åt särskilt nyttigt, så jag tänker balansera det med träning idag.. lite senare. Innan jag somnade igår kollade jag Twilight :) Kommentarer kan tyckas överflödiga. Det blir i alla fall intressant att se den nya filmen New Moon i höst.

Till sist tänkte jag bjuda på en bild från practical anatomy exam mappen :P  hahah



E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0