Lördag 090620

Jag tar en välbehövlig paus efter att ha avklarat ett kapitel av anatomin. Igår kväll var vi och kollade på The Proposal, som verkligen uppfyllde förväntningarna. Har sett fram emot den sedan vi såg trailern nångång i februari tror jag. Mycket skratt blev det i alla fall :)  Får nog se om den i sommar. 

Igår var jag och A tvungna att träna dubbelpass för att kunna få index signerat. Vi tog med musik och shakade loss i en spegelsal som också hade stepup-plattor. Försökte minnas stegen vi gjorde på fitness-stället. Sen blev det lite badminton innan vi tillslut kunde dra hem och plugga anatomi. Så nu har jag bara ett träningspass kvar innan jag är klar med "kursen". Inte för att min träning slutar för det :P Tydligen ska hopprep vara bra ur förbränningssynpunkt. Får testa sen hemma. Om en vecka är det bara att packa klart, både resväskan och allt från rummet som ska ställas i ett annat rum. Efter sommaren byter jag rum till ett på tredje våningen där det är tystare, även om mitt rum är snyggare med väggar i en varmare kulör än de gula där uppe och med blå golv istället för gröna. Dessutom har jag klistrat upp en spegel här, men den kanske går att få ner.. Hursomhelst, snart sommarlov :D 




Snygga och lite mer fantasifulla tapeter :)

E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0