Onsdag 090603

Tredje gången gillt - jag klarade parasiterna. Snacka om att man blir lättad. Det var ju sista chansen, annars blir det commission (muntligt omprov inför lärare och rektor och sånt), så nu måste jag klara mendel-retaken på fredag för att bli klar för exam. Det vore underbart att fixa alla prov nu i juni och slippa omprov i september. Då skulle jag vara stolt, och kunna slappa till 100% hela sommaren  :D  The Sims 3 släpps imorgon. Jag är riktigt nyfiken vilka funktioner de har lagt till. Tydligen har det funnits för nedladdning ett tag. Men jag ska inte ladda ner, förrns jag är hemma. Även om det inte är så långt kvar tills dess och även fast jag börjar se ljuset i tunneln, så känns det som om det var jättelångt kvar. 25 dagar. 4 prov. Förhoppningsvis 4 segrar också. 


" Du har räddat våra liv, vi är evigt tacksamma"
Populär replik från Toy Story 2,   hahah :P 
..Apropå ingenting..

E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0