Onsdag 090610

Tänka sig. Jag klarade practical exam i anatomi. Så härligt och otroligt lättande. Firade med att städa rummet och äta pizza :)  Jag hade tänkt att se bollywoodfilmen Rab ne bana di jodi, men det visade sig att klockan var snabbare. Lite sent att börja se en 2,5 timmars-film kl 2. Imorgon tänker jag inte ställa alarm. Det är lyx. Ögonlocken är tunga. Men jag är glad. Nu ska jag göra allt för att klara den slutgiltiga anatomiexamen, och glömma att det tydligen bara brukar vara runt 6 pers som klarar den på första försöket. Jag har 12 dagar på mig. Tänkte först att det är lång tid, men när jag tänker närmare på det så är det faktiskt inte så lång tid. Ska ta och göra en trevlig planering. Jag tänkte också ta tag i träningen igen på riktigt. 17 dagar kvar till sommarlovet och "beach 09" hahah. Det där uttrycket är ju för kul. Som om det var enda situationen på hela året som man behöver vara snygg. 

Idag hade Oskar skolavslutning och imorgon åker han till Frankrike, för att stanna ett par dagar i Paris innan han och hans kompis drar vidare till Nice. Riktigt härligt kommer de säkert ha det. Och jag skulle så gärna också packa och dra iväg. 

För övrigt ska A mellanlanda hos mig (hos mig? ah, jag vet inte.. hemma i Tullinge iaf) på väg hem till Oslo. Det blir billigare att ta Ryanair till Skavsta och sen tåget till Oslo, än att flyga direkt med Norwegian. Blir kul att spendera en dag i Stockholm med A. Då blir det lite superbudgetshopping av det viktiga man behöver i sommartider :) 





E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0