Tisdag 090623

Puh, tillbaka efter några ärenden. När jag gick ut regnade det inte alltför mkt. Jag tog spårvagnen några stationer, och när jag sedan hoppade av spöregnade det och åskade. Perfekt. Jag hann knappt kliva av spårvagnen innan jag var dyngsur upp till knäna och mina skor blev till fotbad. Badsalt, någon?  

Gick förbi ED-kontoret för att fråga om sommarpraktiken. Jag ska mejla dem i slutet av augusti när det passar mig att komma. Tydligen samarbetar de med en klinik för barn med njurproblem, så det blir spännande. Oh nej! Då måste jag ju ta blodprov på de stackars barnen som säkert kommer skrika och gråta hur mkt som helst och jag kommer vara ondingen i sammanhanget :/  

En massa skumma drömmar nu på morgonen. Grekland som var Kärrtorp och en bassäng i parken Fyren som någon hade experimenterat dit segt vatten till. Och någon som såg väldigt konstiga planeter eller ufon i en kikare. När jag vaknade var jag lättad. Dessutom, på torsdag börjar mitt sommarlov :D 


Jag har nog samlat på mig så många inredningsbilder att det skulle räcka och bli över till en hel bok eller åtminstone en tidning i ämnet. Den här sängramen är ju väldigt stilig, men jag skulle ta bort sidorna som påminner om.. en sjukhussäng? 

E. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0