Fredag 090306

En fredag med kemi, ärenden, städning och lite lagning av kläder. Vad tusan ska det bli hål på allt för?  Nu kom A hit för att se någon Bollywood-film :)  Imorgon blir det pluggpluggplugg för att sen övergå i något mer underhållande framåt kvällen. Folk börjar stressa en med att säga att det snart är en provperiod :S   o-ou..  Tydligen kommer anatomi, biologi och kemi ligga rätt nära varann i tiden, i slutet av månaden. Det ser jag inte fram emot. Därför hoppas jag att alla mina pluggförmågor kan ta och samla sig imorgon så att jag får något gjort. Tror jag får ta och gräva ner internetsladden nånstans för ett tag.   Måste säga att det är rätt avslappnande att sitta och sy.. såvida det blir bra iaf. 

 

E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0