Kalle & Hobbe <3



hahaha <3  Det finns ingen annan serie som får mig att skratta vid varje ruta än just Kalle och Hobbe. Kolla på hönan, de härliga ansiktsuttrycken :D hahah, så bra! Och Hobbes likgiltighet. Klockrent!

Var ute en sväng till A nyss. När vi kom till min korridor höll killarna på att bära bort en dörr från någons rum för att gömma den i sitt rum. Även om man inte tyckte att man skulle skratta åt pojkhyss så gick det ju inte att stå emot. En gick förbi och så något i stil med "Vik er inte dubbla, det här är normalt." :P  

Jag tror nog bara jag är för trött. Allt blir kul. Tänkte sova tidigt, tänkte mig typ 9-10, men nu ser jag ju att klockan är mkt mer än så. Har hunnit diska iaf. 

En sak jag inte förstår mig på är folk som sitter och spelar spel på nätet, särskilt såna här småspel på typ Blip och liknande sidor. När jag har gjort det känns det bara som ett fett slöseri med tid. Och det är det ju. Tänk att folk kan ha så mkt tid över att de väljer att lägga den på onödiga spel som inte leder eller tar en någon vart. Något annat folk slösar sin tid på är att klottra på väggar och toadörrar här. Alltså, kom igen, vi går på universitetet och är 19+, vad är det för lågstadiefasoner de har?? Särskilt som motiven är så jäkla omogna att det inte är sant. Dessutom har jag hört/läst någonstans att om man ritar dessa ehum.. oanständiga motiv.. så har man komplex  :/   

Imorgon blir det en joggingtur som till o med har ett mål, om än ett udda sådant. Jag har nämligen bara en gaffel (hade två först men den ena är spårlöst försvunnen), och så skulle jag behöva en visp, så det hade jag tänkt införskaffa lite snabbt i förbifarten sådär. Sedan hem och råplugga :(
  
E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0