Måndag 090302


Puh.. Kom just hem från anatomiföreläsningen som idag handlade om diafragman, och blodcirkulationen hos foster. Det var mkt info som man måste läsa om ordentligt, förstås.. som med allt annat antar jag. Nu har jag 3 timmar på mig att lära mig ett antal parasiter som jag började läsa om igår. Vi har prov på dem imorgon. 

Jag blev ganska överraskad imorse. Det var så varmt ute! 7 grader visade datorn, men man har ju glömt hur varmt det är ("hur kallt det är" skulle man säga efter sommaren :P ) Tyvärr ingen sol.  Men min egen sol kommer hit på tisdag nästa vecka! :D  4 efterlängtade dagar. Såå kul, som alltid :) 

Igår kollade jag klart på filmen jag började se i lördags: Veer-Zaara. En bollywood film som tårarna rinner till. Wow, vilken historia. Kärlek förstås. De väntar på varandra i 22 år utan att veta om att mannen faktiskt lever och att kvinnan har skiljt sig från sin då nye man direkt efter att hon fått "veta" att hennes riktige kärlek dött. Värd att se, helt klart! Huvudpersonerna är bland de största skådespelarna i bollywood. 


E.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0