Söndag 090329

Det här är dömt att misslyckas :(  Det är så otroligt mkt att man inte har hunnit läsa igenom allt. Då är det bara att fortsätta plugga hela hela veckan inför omprovet nästa måndag. Men förmodligen är det kickstart för träning. Måste göra ett träningsschema som måste följas, och som kommer inkludera åtminstone ett par träningspass på fitness-stället i veckan. Spelar ingen roll hur mkt plugg man har. Träning är lika viktigt.  Grejen är att när man läser såna här 10 enkla steg för hälsan, så är det ju saker som man redan har checkat av, eller saker som att man inte kan säga att man inte har tid med träning - det är bara att skippa slappandet framför tv:n på kvällen. Men vem tusan gör sånt? Har man tid att slappa framför tv:n så har man ju all tid i världen till sitt förfogande. Skillnad är det ju här. Visst.. jag gör ju säkert också saker som kan tyckas onödiga, typ att läsa ca 6 bloggar om dagen, kolla någon nättidning och den nya vanan att se på Sjukhuset på tv3 play (obs! som frukostunderhållning --> ingen tid till spillo), men det är ju inte samma sak. Vart jag nu ville komma med detta...    Hursomhelst ser jag väldigt mkt fram emot söndag och de efterföljande 10 dagarna, då dels mamma och Oskar kommer hit ett par dagar men också Johan som stannar längre :)  Det är påsk och ett par dagar är tänkta att spenderas hos mormor och morfar dit även min moster med familj kommer.  Och visst får man äta godis på påsk? ;)



E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0