Söndag kväll

Har varit ute på en joggingtur med A. Det blev en väldigt lätt jogging, inte alls som när jag var ute själv. Men hursomhelst var det skönt att komma ut. Det blir ju så obekvämt att sitta hemma hela dagen. Efteråt intogs en vitaminkick -  3 kiwis :) 

Jag har hunnit en del idag. Ett uppslag kvar innan jag är klar med själva organen i magen. Till det lyssnas det på Chopin. Har fixat en massa Winnerbäck-låtar till iTunes idag också. Att han har gjort så mkt alltså. Iofs en del liveplattor. Men utan att ens ta med alla sådana fick jag ihop 272 låtar. Kul att höra två låtar med okänd titel från någon livesändning på TV Linköping, hehe. Den där dialekten också. En av dem är en klagan på kvällstidningar, som påminner en om Mange Schmits "Jag talar ut". Synd att det inte blir någon sommarturné à la 2008. 

Det händer då och då att jag får en flashbacksbild från någon dröm som jag glömt bort. Idag mindes jag plötsligt en mardröm där mina lår var väldigt skumma, de hade typ celluliter som bildade höga berg och dalar. Usch. (Var det en varning eller vad?)  Men senaste drömmen handlade om Ingvar Kamprad som skulle leda något intagningstest  för ett antal tjejer. Frågorna var däremot inte så relevanta då de handlade om konstiga detaljer om gamla kändisars (t.ex. Elvis och Marilyn Monroe) liv, men också frågor om okända möbeldesigners och deras verk. Dessutom hade alla tjejer på sig strumpbyxor av sytråd som vi virat runt benen. Haha, ja tänk så mkt man kan ha för sig utan att röra sig ur fläcken eller ens vara medveten. 



E.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snygg design på bloggen!

2009-03-16 @ 18:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0