Vaa?!

Vänta, VA?!  Jag kom på att jag var tvungen att kolla vem som vann kvällens melodifestivalfinal så jag klickade in på svt.se, där jag tappade hakan. Malena Ernman? What? Och sen Ugglas på andra plats.. Vad har hänt med svenskarnas musiksmak? Jag vet inte riktigt om jag ska se den som positiv.. hmm.. det här var intressant.  Det blir spännande att se Eurovision nu när vi har ett speciellt bidrag, (inte för att det inte är det annars). Frågan är.. Fanns det inga bättre alternativ? Har faktiskt ingen koll på kvällens bidrag. Men okej.

E.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha håller med dig. Skrällen x2, först marlena på förta plats och ugglas på andra.. vad händer?

2009-03-14 @ 22:43:45
URL: http://malintaflin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0