Fredag 090508

Idag var det kemiexamen. Och gissa vad, jag passade! Så nu är kemin över föralltid föralltid :P nej, men för en tid framåt iaf, tills biokemin nästa år antar jag. Det var en skriftlig och en muntlig del. Därefter var det dags för veckans segaste lektion: sociologin. Jag höll koll på vad det handlade om samtidigt som jag pluggade neuroanatomin, vilket de flesta andra också verkade göra. På väg hem fick jag nästan värmeslag. Såå varmt! Klädd i svart - perfekt. Det blev byte till shorts och linne innan jag och A drog till "centrum" (hittar inte något passande ord) där vi åt pannkakor och glass, samt handlade mat. Jag testade en ny glass-smak: Rafaello. Riktigt god :)

På kvällen blev det en springrunda med mkt spring i benen. En massa energi ville ut. Tänk att kunna springa ut i shorts och linne vid 7-8 -tiden på kvällen. Så härligt !  :)  Sommar, säger jag bara.

Nu är jag bara jättetrött. 

E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0