kväll

Gjorde tjockpannkakssmet till mig och A, som vi slängde in i hennes ugn. Den avnjöts sedan med nutella, tillagade bananskivor och en sås på kokosmjölk. Mkt gott :)  Jag bläddrade i en kokbok A köpt i Norge. Det var såå fina sallader, soppor, fiskrätter och fräscha efterrätter, allt nyttigt och uppiggande på något sätt. Och även om rätterna ser väldigt eleganta ut, är det inga krångliga recept eller konstiga ingredienser bakom dem, väldigt enkelt faktiskt. Jag blev inspirerad och fick lust att laga mat - typ snygga, hälsosamma trerättersmiddagar i en blommande sommarträdgård. I stil med bilderna här. Ser fram emot att provlaga när jag är hemma i sommar.  

                              

                         

                                     

              



E.



Kommentarer
Postat av: Amara

NUTELLA,,,,,still guilty :) hihi

2009-05-23 @ 21:21:56
URL: http://aamali.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0