Lördag 090516

Kollade livestreaming på eurovision.tv  :)   För en gångs skull vann rätt låt !  Norge! Sen att Island och Azerbajdzjan knep silver och brons var också på sin plats. Däremot att Sverige hamnade så långt ner.. nej det trodde jag faktiskt inte. Varför får Sverige aldrig en vinnarlåt? Vad är felet? Nu hade vi något som stack ut. Det måste man väl ha.. vad mer? 


Idag har jag pluggat diencephalon. Det händer inte ofta att man blir klar med det man förväntat sig, men idag var det så. Imorgon gäller det att vara effektiv igen. Practical är på torsdag. Tänk när inte internet fanns.. Det går förresten inte ens att föreställa sig. Men tänk hur jobbigt det var att få tag på information. Nu kan jag när som helst kolla upp vad som helst. Igår kollade jag upp ett av ämnena till torsdagens prov: lumbar puncture. Youtube har flera videos som visar både den och andra operationer. Hur bra och häftigt är inte det? 

E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0