Måndag 090525

Finns inte så mkt att rapportera om annat än plugg.. Det har ju varit spurt inför anatomiprovet idag. Lite poäng ska man väl ha skrapat ihop, men inte i närheten av tillräckligt. Nu har jag gjort upp en planering fram till nästa vecka - sista veckan före exam session. Skev upp vilka bitar jag ska gå igenom varje dag, vilket känns bra att ha gjort så att jag har koll på att hinna med allt, plus att jag ser att det inte finns tid till att slappa. Jag gissar att det borde ta 7 timmar att bli klar med varje dags uppgifter. Puh..  Men idag tänkte jag inte lägga mig fullt så sent. Dags att ta igen i alla fall lite sömn. Imorgon ska jag springa runt med index för att få underskrifter av olika lärare, om jag lyckas hitta dem. Det är en cirkus med de där jäkla indexen. Ett så otroligt dåligt system, som bara tar en massa värdefull tid av eleverna. Imorgon är det någon "teknisk kontroll" av rummet. Vet inte vad de tänkt kolla. Bäst att röja upp innan i alla fall. Och nu är det bara att fortsätta plugga.

E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0