Onsdag 090527

Mitt uppe i ett gäng prov. Anatomiprovet gick väl bättre än förväntat, men som sagt, inte tillräckligt ändå. Dagens embryologiprov var okej - får svar imorgon. Då ska jag också förbereda mig inför fredagens biologi- och sociologiprov. Med alla de här mindre proven har man liksom inte fått tid till anatomin :/  Jag måste passa omprovet på måndag.

Idag blev det en halv springtur. Med ont i ljumsk-området typ. Hoppas det går över snart, för det är ju svårt att undvika att lyfta ena benet.  Till middag blev det rabarberkräm med mjölk och cornflakes :)  Riktigt gott faktiskt, och kul att för en gångs skull testa något nytt här. I och för sig gjorde jag ju stuvade morötter igår, men de uppnådde bara G, skulle jag säga. 

Ska ta och plugga resten av parasiterna nu, och sen vakna i tid imorgon och gå igenom dem igen. Får se om man lyckas denna gång. Tredje gången gillt.. men.. jag vet inte. Det känns så omöjligt. Borde vara multiple choice istället.



De har öppnat ett nytt köpcentrum här: Renoma, som tydligen har goda pannkakor ;)  
Bilden är från deras hemsida. Det är coolt med bilder som har en mix av foto och illustration.

E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0