Söndag 090503

Jag har precis förstått hela meiosen. Det tog tid. Det bästa är om man själv ritar upp stegen, för att förstå. Igår kväll hittade jag Lilo och Stich på youtube. Blev tvungen att kolla den söta filmen. Jag tycker verkligen om Lilo, hon är så söt att man får tårar i ögonen. Så liten, men ändå så full i både energi och kloka tankar. Och hennes obsession i Elvis, hahah ;)  Jag skulle just stänga ner när jag upptäckte att det fanns en Lilo och Stitch 2 !  Kollade hälften då och hälften som frukostunderhållning. Riktiga feelgood-filmer, som alla andra Disney-filmer antar jag. Nu är det soundtracket som spelas här. Det innehåller lite Elvis och lite Hawaiiansk musik :)






De senaste planerna för Frankrike-trippen ser ut såhär:



Jag såg bilder från franskas mösspåtagning 09 på facebook. Ett år sen man själv stod där, men ändå väldigt länge sen.

E. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0