091101

Mörkret har lagt sig över Wroclaw, men månen lyser klart mellan de nakna grenarna. Som taget ur ett omslag till en bok med spökhistorier minus det slitna läskiga slottet förstås. Jag hann ut på en promenad innan det blev mörkt. En runda på flodbanken och genom ett villaområde, lyssnandes på Roxettes album "Don't Bore Us, Get To The Chorus", som jag började lyssna på under eftermiddagarna när jag kommit hem från skolan i mellanstadiet. "Mellanstadiet" låter för övrigt som om vi hamnat i något larv-stadium, mellan ägg och färdigutvecklad individ, hehe..
.
Hursomhelst. Jag har skrivit på labbrapporten, men när jag kom fram till uppgifterna tog det stopp. Jag har ingen aning hur man ska lösa dem :/  Får hitta någon som som kan bättre. Enzymatic reaction velocity ska räknas fram... Hur?
.
Imorgon tänkte jag lämna in kokplattan för lagning i affären, efter att ha hittat kvittot före sommaren.. Bäst att läsa igenom det krångliga autonomic nervous system också. Dagar utan plugg, som igår, är konstiga dagar.
.
.
E.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

fin bild!

2009-11-05 @ 14:44:41
URL: http://phose.blogg.se/
Postat av: jessi

vad fin blogg du har:D verkligen! checka in min och komentera, skulle bli såå sjukt glad:D

2009-11-05 @ 20:09:18
URL: http://jessikaevertsson.blogg.se/
Postat av: jessi

nej de tror inte jag heller faktist:P de är någon annan influensa.

2009-11-06 @ 10:11:21
URL: http://jessikaevertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0