091103

Det har varit problem till och från här i korridoren de senaste dagarna. Det är elen som kommer och går lite som den vill. Nu är det alla kontakter (inkl. den som försörjer kylskåpet) som har lagt av. Enligt receptionisten kommer inte elektrikern förrän vid 10 imorgon. Hoppas att maten klarar sig. Det borde den väl?

Jag var iväg med kokplattan och kvittot jag hittade, för att reklamera, men väl framme visade det sig att kvittot inte hörde till den kokplattan (antagligen till den som A köpte senare), så de kunde inte göra något.

Det var biokemiföreläsning idag, med en lärare som hittills inte föreläst för oss. Hon pratade så tyst och oklart att flera personer drog efter några minuter. Lite pinsamt att dra mitt i en föreläsning tycker jag. Sen var det en tjej som bad läraren att prata högre, och lite bättre blev det väl. Man lärde sig iaf, och det är ju det som är huvudsaken. Jag ska nog ta och läsa lite biokemi nu. ...Yes! Elen är igång igen!


Gillar ljuset här.
E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0