091110

Ah, sitter och tar igen mig efter träningen. Jag och A har köpt ett kort på fitness-studion med 18 inträden på en månad. Det blir typ 2 träningar i veckan. Så att man kan njuta ordentligt av julmaten sen, haha. Det var en manlig (!) instruktör som körde en dryg timmes oavbruten aerobics. Det var bra, men jag saknade de där styrkeövningarna som normalt brukar finnas med på träningspassen. Bortsett från träningen är den största fysiska ansträngningen att gå fram och tillbaka till skolan, eller som i lördags: att gå ut och dansa. Ja tänka sig, andra gången här i Wroclaw på mer än ett år, haha. Det var kul. Gick först till C och hennes lilla etta med kök, och temat paradiset: äpplet och ormen :)  Sen gick vi till drinkstället Paparazzi där vi mötte C's tyske vän. Drog vidare allihop till ett nytt ställe - Olawska nånting, sen Ra Bar Bar och till sist Lemoniada. Definitivt något att göra igen, om inte alltför lång tid.
.
När det gäller plugget är nästa grej torsdagens fysiologipresentation om skillnader mellan autosomal och somatic nervous systems. Imorgon är det iaf Polens nationaldag och därmed ledigt. Redan idag hade flaggor satts upp överallt. Undrar om det händer något speciellt i Wroclaw då, liksom firar folk eller sitter de hemma?

Såg den fina och väldigt välgjorda filmen Coco avant Chanel förra veckan tror jag. Var tvungen att spara den fina slottsinteriören :)
.



E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0