091001

Då var det oktober. En ny bild i almanackan som hänger på väggen. Höst på riktigt. Några dagars ledighet och sedan skola. Oktober blir en bra månad :)
.
Idag fick jag sign för praktiken, fixade papper hos ED och frågade om Erasmus. Det är tydligen 5e året som gäller för Frankrike. Då tar jag och satsar på Montpellier som tydligen har en del kvalitéer när det gäller medicin. Men till 5e året är det ju lååångt kvar. 3 hela år ska fixas först.
.
Såg en film idag. Kabhi Alvida Naa Kehna. Den var bra, och över tre timmar lång. Hade det varit en Hollywoodfilm hade den slutat efter halva tiden då man såg kärleksparet förenas, men nej, så lätt är det inte i Bollywoodfilmer. Där ska det krånglas till ytterligare och historien ska vridas och ständigt inta nya vändningar, med en massa tårar emellan. Men det är bra, hehe. Gör det mer spännande :)  Nu har jag diskat och städat. Fick en ny dusch också. På väg in från morgonens ärenden sa jag till receptionisten vad som var trasigt, och en halvtimme senare var allt fixat. Snabbt och bra!
.
Jahapp, vad ska man hitta på nu då?
.
E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0