experiment

Denna kväll har jag ägnat mig åt ett experiment. Jag gjorde en paj med plommon, banan, äpple, valnötter, kanel och den där sylten av plommon och kakao vi gjorde i helgen. Experimentet fick ett ok resultat - pajen blev inte lika god som äppelpajen jag gjorde häromveckan (recept här), men god ändå. Pajdegen var iaf samma som sist.

Imorgon bitti kommer mormor och morfar hit, först för att se hur jag har det här och sen för att åka och besöka några ställen utanför Wroclaw. Jag hoppas att kameran lyckas hålla sig vid liv med de batterier jag satt i. Det är ju trist att åka och se intressanta ställen utan att ha med sig kamera. Eller inte tråkigt i sig, utan trist för att man inte får med sig några bilder hem. Men eftersom de kommer hit tidigt, är det dags att sova nu.

E.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar också att experimentera med sådana saker

2009-10-12 @ 18:15:55
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0