kväll

Ha! Jag tog mig ut på en springrunda trots allt. 20 minuter med nya kläder och ipod. Det är faktiskt en avsevärd skillnad att springa med musik. Man slipper höra hur andfådd man är och man kan tänka på musiken istället för hur jobbigt det är. Nästa steg är väl bara att hitta musiken med exakt rätt takt. Lite jobbigt var det dock med den kalla luften som gör att man får ont i halsen efter ett tag. Bäst att springa när det är som varmast på dagen antar jag, men nu verkar det som att det är slut på de varma temperaturerna.
.
Imorgon hade jag tänkt baka en plommonpaj med valnötter. Måste käka upp frukten jag fick från mormor och morfar innan de kommer hit, med ny frukt dessutom, hehe. Funderar på att få dem att stanna till vid Ikea på vägen hem från vår söndagstripp. Jag behöver nämligen köpa lite grejs och det är så jobbigt att ta sig dit kollektivt. Hoppas det lyckas.
.
E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0