090913 Del 2 av 6

Då var man tillbaka i Wroclaw där det andra året på universitetet snart börjar. I år är de två största ämnena fysiologi och biokemi, men för min del gäller det att först klara omprov i biologi som jag har en muntlig del av på torsdag och exam den 23e. Det är även dags för praktiken, som det fortfarande råder en del oklarheter om.
.
En annan nyhet är att jag bytt studentrum och flyttat upp en våning för att slippa oväsendet utanför mitt rum där folk stod hela tiden i deras självutnämnda rökruta. Nu har jag dock fått ett rum mittemot köket vilket heller inte är det bästa (matos, en del snack därifrån), så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Jag var nämligen tvungen att städa det här rummet en del och att städa ett nytt rum känns inte så lockande. Överhuvudtaget kan jag säga att det inte känns speciellt kul att vara tillbaka :/  Det är bara att starta nedräkningen till nästa ljuspunkt.
.
.
E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0