090924

Hade en ganska händelselös praktik imorse innan jag drog och kollade biologiresultatet - positivt, som förväntat :) Sen gick jag runt lite med Amara efter hennes antomiprov i väntan på resultat som kommer upp om en timme. Spännande och spänt. Hoppas det går bra för alla som gjorde provet idag.

Nu har jag hela resten av dagen till slappande :D Häärligt! Synd att jag inte har mina målargrejer här. Vad ska man då hitta på? Okej då, jag kan väl ta och packa upp alla kläder.

Winnerbäck släppte en ny skiva i fredags, men det var inte förrän igår som jag lyssnade. (Lyssna på spotify: Lars Winnerbäck – Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen.) Albumet heter "Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen" - ett bra namn tycker jag :)  Låtarna är lite mer rockiga än tidigare, och det är ju kul att han varierar sig så mycket mellan albumen. Om Ryanair skärper sig och jag inte har prov just den torsdagen i november kan jag pricka in två storslagna konserter i Stockholm. Winnerbäck och Khaled. Helt olika musik, men så bra båda två.

Apropå musik, nu lyssnar jag på en riktigt bra spelningslista med 90-talsmusik. Den hämtades från skaparen på yvana.blogg.se/paris - tjejen från parallellklassen i franska som nu pluggar design i Paris. hej 90TAL

Pont-en-Royans. En fin och speciell liten stad någon timmes bilfärd från Grenoble.
E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0