2010 04 29

Ibland får man en bild eller en musiksnutt på hjärnan som man inte kan komma på vad det är eller vad det kommer ifrån. Jag fattar verkligen inte varför, men imorse var det ett ansikte som jag fick tänka länge på innan jag kom på vem det tillhörde (en biroll i Grey's Anatomy). Under eftermiddagen var det en kort musiksnutt. Jag testade till och med midomi.com där man kan sjunga eller humma in en bit av en låt för att de ska hitta vilken låt det är. Men det slutade med att den föreslog Rammstein, haha, var jag så dålig? Det var nämligen något helt annat jag letade efter. Nyss kom jag på vilken låt det var, efter lite eftersökningar: Jennifer Lopez – Baby I Love U ! - R. Kelly Remix Det är verkligen som en seger när man kommit på vad det är som hjärnan plockat fram åt en.
.
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0