2010 12 02

Äntligen är EKG-provet över. Det var uppdelat i tre delar: första var single-choice-frågor, andra var några frågor om olika EKG'n och tredje var en full interpretation av ett helt EKG. Allt gick bra till sista. Jag kom inte på någon diagnos. Eftersom delarna klassas som separata kan det bli så att jag får göra omprov på bara sista delen. Får väl se nästa vecka antar jag.
.
Igår invigde vi december med pepparkakor, Annas apelsin från IKEA. Idag tog jag juldekorationen (uppmärksamma singular, hehe) nämligen denna: en stor polsk målad julkula :)
Nu är det bara ett prov kvar - mikrobiologi nästa vecka på fredag. Och sedan en veckas uppladdning inför hemresa, eller ja.. Pluggar man bra under sista veckan här får man ju mindre att göra hemma och under januari sen, då det förutom två mikrobiologiprov väntar immunology exam och en stor labbrapportsinlämning. Mkt om prov här. Men det är ju det man planerar sin tid för. Det viktiga i en students liv :P
.
E.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snart jullov! Plugga på du :) Jag sitter också och planerar sista tiden nu och undrar lite hur jag ska hinna med allt. Vi får ses när du kommer hem!



2010-12-02 @ 17:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0