2010 12 09

Haha, ibland har man en sån tur. Igår valde jag att skippa veckans tråkigaste lektion för att kunna njuta av frukostbuffén på hotellet där jag bott med mamma sedan i tisdags. Det visade sig att lektionen bara var en kvart lång och hade nåt strul med grupperna. Så jag missade inget. Idag kommer jag upp från frukosten och tänker att det skulle vara skönt att träna och sen ta ett bad. Jag sätter mig vid datorn och läser i ett mail att morgonlektionen är inställd. Därmed har jag hela förmiddagen för att göra vaaad jaaag viiiill :D  Igår var jag ner till hotellets gym som jag hade helt för mig själv, haha så bra! Det har varit trevligt att ha mamma här. Gått runt lite i stan, ätit goda middagar på restauranger, somnat sent.. Imorgon är det mikrobiologiprov, på lördag Yann Tiersen-konsert och sedan är det bara en ynka vecka kvar innan jag åker hem :)
Julmarknaden i Wroclaw
-
De insamlande änglarna jag skrev om förut.

E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0