2010 12 10

Mikrobiologiprovet imorse gick bra - jag klarade det! Nu är sista helgen före hemresan. Jag längtar! Förutom konserten imorgon ska helgen ägnas åt att förbereda en presentation i patomorfologi, om cancer i placentan plus en del där man ska berätta om en känd person som dött av något ovanligt, hehe.
.
Vanligtvis på fredag brukar vi laga något extra och äta framför Grey's Anatomy och Private Practice, men idag blev det sk. "poor mans food" bestående av ris och linser, och eftersom serierna tar paus fram till januari kollade jag på senaste avsnittet av Ung & bortskämd. Jag förvånas av Paulinas mesiga pappa, hahah, han vågar knappt säga någon kritik utan måste lägga in det som en liten detalj med tillägg som "kanske" eller "lite" mitt i all beröm. Intressant :P
.
E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0