2010 02 11

Nu närmar sig tyvärr tillbakaresan till Wroclaw efter härliga 3,5 veckor hemma. Nya spännande kurser väntar: biophysics, hygiene & epidemiology och clinical anatomy. Schemat har inte lika många sovmornar eller lediga dagar som det förra, men jag såg att jag nog kan få ihop ett påsklov på 2,5 veckor vilket gör mig gladare :) Alltså blir det en månad och 10 dagar till påsklovet, och efter påsklovet är det 2 månader till sommarlovet! Man måste vara medveten om vad man har att se fram emot.
.
Lyssnar på La Marseillaise på spotify. Det fick mig att komma att tänka på morfars upprepade kritik mot Frankrike och de andra länderna som till skillnad från Polen inte försvarade sig när Hitlers armée invaderade. Det har sina fördelar måste jag säga. Inte lika mycket förstörelse eller död. Om det ändå löser sig i slutändan så lär det ju vara bättre.
.
Kollade igenom några bilder från sommaren och hittade dessa :)
.
-
E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0