2010 02 25

Vååår :D Idag var det verkligen det. Värmande sol och 11° enligt smhi. Så fint ute att jag till och med tog en springrunda. Eller, ja, spring- var kanske lite att ta i om jag ska vara ärlig. Nej, det ska definitivt bättras. Fortsätter vädret såhär i några dagar lär all snö vara borta och jag behöver inte slaska igenom delar med halvsmält snöis på springrundan längs floden. Härligt att solen håller sig kvar längre om dagarna.. att det fortfarande är ljust vid halv 6 på kvällen och att det är ljust när man vaknar tidigt.
.
Imorgon är det Hygiene & epidemiology-föreläsning, enligt schemat 3 timmar lång. Hoppas den är intressant. Förresten, igår lyckades jag göra en god spenatsoppa. Faktiskt väldigt lätt :) En annan nyhet i matväg är att vi testade veterinärskolans restaurang. Det var en positiv överraskning att det var så gott och fräscht. Tydligen är jag en av de få som inte varit där tidigare :P  Priset för kyckling i svampsås med ris, plus kompot (riktig saft): 34 kr. Svenskt sett är det billigt, typ halva normala lunchpriset, men polskt sett är det typ bara strax under genomsnittsrestaurangernas pris. Kommer säkert tillbaka dit iaf.
.
E.

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

fattar inte riktigt. är du i polen eller i sverige?

2010-02-25 @ 20:08:40
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0