Epidemiology

Dagens föreläsning handlade om epidemiology. Mycket statistik. Och jag hade fel om tiden - dels kom jag 1,5 timme för tidigt så jag gick hem igen, och dels var föreläsningen 4 timmar och inte 3 som jag trodde. Men det var intressant. Föreläsaren är här från Warszawa, så jag antar att det är därför vi har så långa föreläsningar istället för flera korta. Förutom de fjuttiga 11 personer från ED (vi är 45 totalt) var det även 3 Erasmus-studenter från Spanien och Portugal.
.
Den här helgen är det biokemi som gäller, och på söndag repetition av ultraljud inför måndagens prov. Och så är det ju melodifestivalen imorgon :)  Dagens middag blev för övrigt spagetti carbonara. Premiärlagning som blev okej.
.
Från en Thailand resort-reklam.
.
E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0