100106

Gott nytt år! Här har det varit tyst ett tag. Ett härligt lov har passerat med trevligt sällskap, god mat, snö, och omöjligt att undkomma: plugg. Det var biokemin som pluggades in inför dagens prov. Jag måste säga att det gick bättre än förväntat, jag svarade på allt och var säker på det mesta. Men resultatet kan ju bli hursomhelst ändå, man vet ju aldrig. Nu måste jag bara fixa labbrapporterna.
.
Något som måste införskaffas är en värmefläkt, för man kan inte plugga om det inte är tillräckligt varmt, varken morgon eller kväll. Då går jag bara och bäddar ner mig, med stor risk att somna. Kanske hittar någon i Pasaz imorgon efter fysiologilektionen.
.
Var och handlade mat idag. Bra mat. Morötter, citron, paprika, kyckling (!), ägg, yoghurt, bananer, och snabbsoppor utan nudlar. Det blir ngt åt GI-hållet framöver.
.
E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0