2010 01 15

På väg till anatomi/histologi-byggnaden intalade jag mig själv att gissa på omprov för att inte bli besviken. Men se det behövde jag inte bli. Klarade nämligen provet! :D Så nu är histologin över och jag får åka hem på tisdag.
.
Imorgon drar jag iaf till mormor och morfar, där jag stannar till måndag morgon. Kl 12 på måndag är det nämligen sista provet för terminen: matsmältningssystemets fysiologi. Det går säkert bra eftersom en del av den kunskapen redan inhämtats från anatomin, histologin och biokemin. Ämnena går ihop för att täcka allt man behöver veta.
.
Kollar på Grammisgalan nu. Den sänds live på aftonbladet.se, och hittills har Winnerbäck kammat hem två priser: årets manliga artist och årets artist. Fett värd!
.
E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0