ledighet

Det känns alltid konstigt när man inte har nånting som måste göras efter en tid med mycket plugg. Man blir liksom: "jahapp, vad ska jag göra nu?" och nästan rastlös. Jag kollade på Private Practice, "Åh, herregud", Andra Avenyn och Uppdrag Gransknings senaste reportage som fått så mycket uppmärksamhet. Det handlar om en 14-årig tjej som anmälde en våldtäkt, killen blir fälld, men alla ställer sig på killens sida. Sedan blir killen fälld för ännu en våldtäkt på en annan tjej, men fortfarande tror folk att tjejerna ljuger, trots DNA-bevis och vittnen. Så sjukt. Jag trodde bättre om Sverige.
.
Nyss såg vi en läääskiiig film, jag och A. The Descent 2. Mina armmuskler gör fortfarande ont efter all spänning de fått utstå :P Filmen utspelar sig i gamla gruvgångar dit ett räddningsteam tar sig för att rädda några tjejer som på kul gett sig ner. Men förstås gör räddningsteamet oväntade upptäckter. Hua, jag ska aldrig ge mig ner i nån osäkrad underjord.
.
E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0