2010 05 13

Det har varit lite fram och tillbaka med internet de senaste dagarna. Man känner sig så isolerad då. Igår lyckades jag och Johan iaf boka både flyg och 3 nätters hotel i Edinburgh. Billigt och bra :) För resten av veckan får vi se. Då kanske man åker och vandrar nånstans.
.
.
Introt till sommarjobbet på äldreboendet gick bra. Det var trevligare än jag förväntat mig :P Mycket trevligare än förra årets praktik på sjukhuset här i Wroclaw. Och med tanke på att jag varken missar Winnerbäcks eller Timos koncerter tycker jag att sommaren artar sig bra :)
.
Nu är det två presentationer och 8 prov kvar, varav 4 exams, innan jag åker hem den 25e juni. Tänk, då är andra året klart!
.
E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0