2010 05 20

Det är lite av ett kaos här i Wroclaw-regionen just nu. Natten mellan fredag och lördag kommer flodvattennivåerna ligga som högst och detta riskerar att resultera i översvämning. Ryktet om avstängning av vatten och elektricitet verkar ha pågått ett tag, vilket har gjort att folk har bunkrat upp med vatten i badkar och kärl samt köpt slut på dricksvatten i affärerna. Jag undrar varför jag är som mest törstig just när jag behöver spara det lilla vatten jag har? Lektioner är inställda imorgon, men jag ska nog gå till biokemin ändå för att vara säker på att jag inte missar en eventuell chans att ta igen labben. Ändå tror jag inte att det kommer hända något. Vattnet kommer säkert hålla sig i floden. ...Trodde jag tills jag såg de här bilderna :/  Jag tar med mig kameran imorgon och kollar läget.
.
.
E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0