2010 05 21

Det var väldigt mycket vatten i floden när jag gick till biokemin vid 10. Väl där visade sig att det inte skulle vara några labbar idag eftersom det är rectors day. Fattar inte grejen. Alla var ju där. Hursomhelst var det bra att jag gick dit eftersom jag mötte "chefen" för biokemin. Jag frågade om de rättar exam gemensamt, och som tuuur gör de det! Först rättar chefen sen kollar en annan lärare att det var rätt gjort varefter en tredje lärare ser till att poängen är rätt ihopräknad. Puh, det var en lättnad, för jag har nämligen en känsla av att lärarna rättar ganska olika så att det blir orättvist. Och nästa lättnad var att andra chansen för biokemins final exam är sista veckan i september. Yes! Det betyder att mina planer får vara kvar som tänkt :) Inte för att jag tänker faila exam i juni, men utifall att är det bra att veta.
.
Nu är jag iaf förberedd inför en eventuell vattenavstängning. Jag har köpt vatten, diskat allt och sköljt alla äpplen, haha ;)  Ska strax ta en springtur, så jag hoppas att vattnet är kvar när jag är tillbaka. 9 människor döda ser jag nu på DN.
.
E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0