2010 05 29

Haha, ser man på :D För en gångs skull vinner min favorit! Yey! Fattar bara inte hur Danmark kunde komma så högt upp. För att det var en sån där klassisk eurovision-låt kanske.. Hursomhelst, A bakade norska skolebrød som var riktigt goda och var kvällens tilltugg eller vad man kallar det, middag skulle man också kunna säga, haha :P
.
Idag kom jag hem från mormor och morfar där jag varit sedan i torsdags. Har promenerat, ätit och pluggat, som det brukar vara där :) Det hade gärna fått vara liite varmare så att man kunnat sitta ute och sola som sist. På sistone har jag även börjat kolla, eller jag är halvvägs igenom första säsongen av Gossip Girl. Inte den mest lärorika serien kanske, eller något i samma klass som Grey's Anatomy eller Private Practice, men man fastnar helt klart. Ska kolla något avsnitt innan jag lägger mig. Man blir alltid så sömning av eurovisions rösträkning.
.
E.

Kommentarer
Postat av: The Front Row

Hej!



Vill bara tipsa om nya webshoppen The Front Row som precis haft premiär! Vi säljer alltfrån partyklänningar till smycken från märken som Mina UK, Elise Ryan, Lisbeth Dahl, Miss Real, Fever London m.m m.m



Välkommen :)

2010-05-30 @ 16:49:49
URL: http://www.thefrontrow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0