2011 01 26

Ååååh neeeej :(  Lyckades inge vidare på immunologiexamen idag. Drog tre frågor, började svara på en fråga som han efter 10 sekunder avbröt för att gå in på just den detaljen jag inte pluggat på. Ingen annan av de andra två som också gick in samtidigt kunde heller svara exakt som han ville på följdfrågan. Min nästa fråga kunde jag utan och innan, tack DrNajeeb! Utan hans föreläsningar på youtube skulle det varit totalfail. Nu får jag iaf komma tillbaka på fredag. Fan. Hur ska jag kunna plugga in alla detaljer som han kan tänkas gå in på. Imorgon är det internal practical test. Dessutom måste jag rätta till några grejer i min labbrapport och lämna in det senast imorgon. Hur tusan ska det här gå?
E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0